Monday, June 30, 2008

GERMANY KALAH!!!!!!

terasa sia2 aku berjaga mlm tadi n kadang2 terlelap sekejap2..apa hasil yg aku dapat?GERMANY KALAH!!! Boleh tak korang bayangkan kekecewaan aku..sebenarnya aku dah ada instinct yg Spain akan menang cuma aku mengharapkan German akan buat miracle...bak aku cakap dgn nor mlm tdi, sblum nor balik rumah dia setelah 2 hari 2 malam kami bergosip n makan tahap dinasour kat rumah shima..lagi mengecewakan aku..game mlm tadi tak sehebat yg sepatutnye utk final..aku expect for more interesting game from both of the team...anyway..apa yg boleh aku komplen...hasilnye aku ngantuk2 kucing skang ni..tadi bfast aku minum nescafe ais..konon2 yg rejuvenate la....hasilnye aku sakir perut plak..huhu..and Spain still crazily celebrate their victory while germany falls asleep quitely bak kata Zek..

1 comments:

NoRMaTSuE said...

hehehe...lega aku sokong spain...

 
design by suckmylolly.com