Tuesday, October 28, 2008

aku berjaya!!!!!!

akhirnye maxis broadband yg aku subscribe ahad aritu berjaya aku di access. mana tidaknye, tah hape masalahnye..aku cuba connect dari hari ahad tak jadi2.jenuh aku bertungkus lumus kat rumah, bwk pi opis suruh kawan2 buatkan, x berjaya jgak. jenuh aku godam2 dgn bantuan customer service pon x boleh gak..sudahnye aku bwk dgn laptop aku ke maxis centre sunway pyramid..tapi bapok sombong org2 kat sini sampai aku nak log complain dah.dah le masa beli aritu tu org yg entertain aku ngan shima blagak gila, yg entertain kali ni pon, mcm le aku bodoh IT giler. Lempang..anyway..berjaya juga aku memblog kat food court sunway pyramid ni.

1 comments:

Nurul said...

aiseyman kalu berlagak wat pe beli kat sana?ko beli laptop apa?

 
design by suckmylolly.com