Wednesday, December 17, 2008

AYAT-AYAT CINTA...

Siapa yang dah baca novel ni..mesti tau camne melayang-layangnya bila baca novel ni..sampai ke Cairo sana..indahnye iman org yg begitu mencintai Allah dan Rasul-Nya..doakan aku dapat org yg sebagus Fahri ek..kawan2..n aku sebagus Aisha..(dlm hati boleh ke aku???)..amin..

Cantiknya bahasa yg si writer Indonesia yg muda ni..n aku rasa imannya pon secantik bahasa penyampaian dia..looking forward to buy buku2 dia yg lain..

Siapa yang belum baca...aku highly recommend bacalah novel ni..sampai aku nak bagi Hj Tapa baca lak lepas ni..kagum tak...mesti dia confuse..hehe..

3 comments:

areT said...

nuzai..aku dah baca buku ni..perasan tak movie dia tak sehebat buku ni....tp ada ke lelaki mcm Fahri tu skg???

Neneq said...

are-t weh..movie dia mmg x bagus mcm novel ni..bagi aku movie dia x menyampaikan sebaiknye sehalusnye Islam tu..tingginye iman si Fahri & org sekeliling dia..ada kot t..tapi dah kita x sebagus Aisha camne nak jumpa..bak kata yg biasa kita dengar..kalu iman x seiindah Khadijah jgn meminta teman sebaik Rasul Allah..huhu..jiwang tul aku lepas baca novel ni..kehkehkeh..arasa kecik sgt diri ni..

areT said...

aiseyman..aisya pakai purdah dan baik melampau.....aku x mcm tu la

 
design by suckmylolly.com