Wednesday, July 8, 2009

AKU RINDU....


Aku rindu..teramat rindu..disana aku rasa amat dekat dengan-Nya, seolah-olah berbicara dengan-Nya, tapi di sini..aku makin jauh....hanyut...seolah aku berbicara tapi tak sampai pada-Nya..kenapa ye...hati kotor? hati lemah? sudah tidak ikhlas bicaranya? dengan masalah yg bertimpa-timpa..aku cuba bicara lagi..tapi hati masih rungsing..ku cari lagi..tapi seolah-olah buntu..
Ya Allah, hati ini sayu..lemah..tiada upaya..aku mohon kau sayangi aku...pelihara aku..pelihara hatiku agar tidak bisa dirobek syaitan yang memberi rasa was-was dalam hati...
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.
"Katakanlah, Aku berlindung pd Tuhan yg menguasai waktu subuh, dari kejahatan mahluk-Nya, dan dari kejahatan malam apabila telah gelap gelita, dan dari kejahatan-kejahatan ahli sihir wanita yg menghembus-hembus pada tali yg berpintal-pintal, dan dari kejahatan orang yg dengki apabila ia dengki." (Al-Falaq 1-5)

2 comments:

Dr Ridzwan Bakar said...

Salam,
Tahniah kerana merindui Mekah dan Madinah. mOga Allah memelihara cik puan dan memberi rindu di tahap platinum terhadap Allah dan RasulNya.

Neneq said...

salam..terima kasih dr..saya aminkan doa dr..insyaAllah.

 
design by suckmylolly.com